Vážení zákazníci, prosíme až do odvolání neobjednávejte zboží. Z důvodu rekonstrukce eshopu a dalších obtíží jak technických tak časových nejsme schopni momentálně vykrývat objednávky. Veškeré rozpracované objednávky kde nebylo například telefonicky komunikováno, budou stornovány a případné platby předem budou postupně v tomto týdnu a následujícím to jest 30.1. - 8.2.2019 vraceny na účty odkud přišli. Velmi se omlouváme za komplikace.

Výměna nebo vrácení zboží

refresh-154688_960_720

I přes pečlivý výběr a volbu velikosti se může stát že si vyberete velikost pro vás nevhodnou. Co dělat v tomto případě a jak postupovat?

Jednoduché...

 

  • Zabalte zboží do adekvátního obalu vyhovujícímu povaze zboží.
  • Přidejte i informaci co očekáváte že máme udělat, zda jde o výměnu, vrácení apod.
  • Odešlete zboží zpět k nám.
  • Pozor adresa pro vratky nebo výměny zboží je nyní jiná než adresa firmy.
  • A proto a v první řadě.

 

nás o tomto záměru informujte. Telefonicky, emailem, jak-koli.

Následně vám sdělíme adresu kam zboží odeslat a další instrukce jak postupovat.

Nikdy nedělejte to, že odešlete zboží a budete čekat na reakci aniž bychom něco věděli nebo čekali. Balíčky se občas ztrácí a již jsme několikrát řešili situaci, kdy se zákazník takto zachoval. Nedal nám vědět, zboží odeslal a čekal. I přesto, že balíček odeslal na správnou adresu uvedenou na štítku zásliky, balíček se zatoulal a my si ještě vysloužili špatné hodnocení zákazníka za pozdní či žádné reakce. Jak také můžeme reagovat v takovém případě když nic nevíme.

A pokud jde o pouhé vrácení, protože vám zkrátka a dobře nevyhovuje a představa o něm byla jiná, postupujte stejně a připojte informaci s číslem účtu kam máme vrátit peníze. Ty Vám budou poukázány na tento účet do deseti dní od přijetí zboží námi.

Navštivte Ponozky-tlapka.cz u ShopMania