Reklamační formuláře ani podobné věci u nás moc nehledejte. My si tu na to moc nehrajeme. Přijde nám to zbytečné papírování a zátěž pro nás i Vás. Zákazníkům věříme a tomu podřizujeme i tento proces. Tedy chcete-li zboží vrátit v zákonné lhůte 14 dní od jeho převzetí nebo jen vyměnit či vrátit část objednávky, například kvůli nevyhovující velikosti, udělejte tyto jednoduché kroky: Napište nám email na tlapka@ponozky-tlapka.cz že máte ten a ten problém a o co jde. Od této chvíle o Vás víme a brzy se Vám ozveme. Na naše ozvání čekat nemusíte. Zboží mezitím zabalte a odešlete na adresu: clava s.r.o, Zemědělská 880/1, 500 03, Hradec Králové Připojte krátký dopis nebo lísteček s popisem problému, jen pro připomenutí nám. Jakmile nám zboží dorazí, ozveme se vám s řešením reklamce e-mailem nebo telefonem. Platby realizované kartou vracíme zpět na kartu ze které přišly. V případě platby na účet či dobírky, připojte prosím číslo účtu kam peníze vrátit. Jednoduché že :-) ? A jen malý dodatek na konec: Zboží které vracíte nebo měníte zasílejte prosím zpět pokud možno i s jeho přebalem, obalem či štítkem. Není to povinnost, jen naše prosba. Předpokládáme též určitou soudnost a to že nám nebudete posílat zpět zboží nošené, opotřebované, či nějak jinak poškozené. Nebo například po 3 měsících kdy si vzpomenete že jej vlastně nepotřbujete, byť je nerozbalené. Taková to reklamace ze zákona bude vyřízena ale předem s negativním výsledkem. Nejsme půjčovna. Tím nikoho nechceme shazovat nebo škatulkovat, jen máme vlastní zkušenost a také jsme členem určitých skupin sdružující e-shopy kde si e-shopaři podobné příběhy vypráví a víme proto, že takoví vykukové existují a děje se to. A bohužel docela často..